- My hump my hump my lovely litle hump



- Nya fräscha naglar :) som alltid varje månad :).
Har gjort mina naglar i över 10 år ny min vardags lyx som jag unnar mig :).
Dricker aldrig festar aldrig så detta är vad jag unnar mig :).
och lite annat som kan kallas vardags lyx :).

  

Björne lotto har jag köpt till barnens kusin Enya som fyller år snart :) . Pax skor Bambi. Polarn och pyret mössa kenny.



My little pony bok till Madicken. Harry potter och Tomb raider spel till kenny i julklapp :)
han kommer bli tok glad :)

  

Fisher price kassa apparat  till bambi. Tunn stickad  filt i brunt till Bambi.

Rörstarnds fat ( jag  är galen i svenska designer ) och svar ja jag älskar rörstrand :)

Micki bondgård med massa djur Bambi , jul klapp.

  

Hund säng till dogsen at ha uppe.

Waldorf docka Bambi.

Rosa gammal väckarklocka till Madicken.

 Glas skål som jag la massa kastanjer i som jag köpte i dag :) Höstigt ska det vara :).

  And the fathers gift for sunday . VOLCOM keps :)

 



For the family  eller för dom vuxna Mckinley väska.
Grymm modell som slukar allt när man ska i väg på tur.
dagens bästa köp nästan tror jag :).

 Sen vart det 2 presenter till kompisar men kan ej visa då dom läser bloggen :).

 Glömm ej by the way att vara med att tävla om presentkort på 400 på leksaker hos mig här :
http://bambii.blogg.se/2009/november/-tavling-vinn-presentkort-pa-400-kr-hos-www.html#comment 

 / kärlek



Min stjärna som lyser varje dag :)

Polarn  och pyret mössa.
Lollopard scarves.
Polarn och pyret tunika.

Kex singoalla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback