- So fresch and so clean clean



- I går gjorde jag snyggt på barnens rum .
 Detta arrangemang pysslades i hop till kennys rum :)

 Blomman på kennys rum :)
In minitall sattes i  en gammal glas vas.
En genomskinlig  kruka med tomtar från cult design satte jag i får ull och la alla hans blyerts pennor i :)



Madicken fick sin nya sänghimmel uppsatt ( Tidig julklapp ) Sammet nertill med rosa pärlor.
Vart supersnyggt mot hennes mörka gamla utdragbara säng :)

 sen den här snygga mattan kom på plats :)
 
Vart hur fint som helst :)



Och Bambi hade turen att få en för tidig present från www.kiddoz.se  Nämligen detta söta husdjurset som jag tidigare bloggat om :)
En mini katt och hund med ben och mat skål i ett hus :)
Perfakta mina första husdjurs leksaker :)

Just i detta nuet sitter hon matar dom med den medföljande fisken :)

Finns att köpas på www.kiddoz.se

Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Erika

nämen åh så sött husdjur!!

Postat av: Sockenvägens Söta

Gud så mysiga små grupper du gjort, och jag antar lyckan är stor över det perfekta "husdjuret" Kram

2009-11-27 @ 08:36:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Erika :) Hii Hii det vart en favvo hos Bambi i går :)



Sockenvägens söta : Tack :) ska göra några fler i dag :)

sen har svärmor fyllt år så jag funderar på att göra en fin grupp i en stooor gammal glas burk med mossa mm :)

Tänkte det kunde bli fint sen lägga på nån gammal ängel på mossan hon älskar änglar nämligen :)



Ha en kanon dag :)

2009-11-27 @ 09:50:58
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback