- sugar for my honey



-  Tjoo. All ya readers out there :)

 Har vart hemma hos en kompis med Bambina :)
sen en kom en annan kompis dit med hennes lille ;).

Vi fickae  sockerkaka med citron som honey bakat och stora pepparkakor.
så alla håller sig snälla till jul :)

 Kenny kom  hem med egen bakade brownies i dag , Han fick baka för att han vart så duktig på skolan :)
Åhh min lilla sockerbit.
Blir perfekt att avnjuta till kvälls myset.

Just n står han sunger i duschen och leker med sina action figurer.
Sen blir det pyjamas på och fårskinns tofflorna :)
Sen är han redo  för pyssel :).


 På tal om pyssel  ska jag med 2 kompisar på pyssel kväll med blommor och ting :)
 i ska bida kransar ;)
fasiken vad skoj längtar redan.
Och på söndag är jag bjuden på klädparty :) najs .

 I går rensa vi bort massa kläder saker mm som jag portionerat ut till mina vänner :).


Drömmer fortfarande om prinsessan på ärten till Bambi då hon fyller år i december :)

När jag var liten kallades jag faktiskt prinsessan på ärten av min låtsas pappa :)
Undra varför ;) ? hahahhaha ;)

 Nöff nöff :) Min är mycket finare för den har spets band runtomkring sig :).


Edit to my sefl : Kristall krona ovanför soffan i vardagsrummet ?
Är det shabby chic ?


 / Peace and love



Min piggy piggy :)
Rumsren grymtar tyst .
Mjuk.
Kostar inga pengar .
Äter ytters lite , dvs luktar sig mätt ( smart det där )
Billig i drift :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback