- Tisdag



 ( Gammal bild på min fina vackra Madicken )

- I går fanns det  inge tid för bloggande.
Starta dagen med liten och stor  med Emmelie och Eddie :)

Gick hem till T vart bjuden på Tacopaj av Emmelie * Tack vännen *
Kom hem runt halv tre .
Gjorde mat Bambi.
Satt kika i drömmarnas trädgård.
Sen pyssla vi.

Idag ny dag nya tag.
startar med risifrutti julmust och clementiner och en tidning :)
Nyss vart ute med hundarna.
Dom stora på skolan , lillan sover tätt tätt intill pappa :).

 Kan chilla på i lugn och ro ett tag :)

 / Peace



Kommentarer
Postat av: Karin svarar

Åh vilken fin bild på Madicken! Så galet söt. Åh jag har inte fått i mig någon julmust än, måste-ha! Ha det bäst! kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Karin : Tack vad glad jag blir :)

Madicen är ett litet charmtroll ända ut i finge topparna :)

Julmust som e så gott :)

2009-11-11 @ 13:04:29
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback