- Youre my inspiration




- Fan vilken grymm dag det vart :)
hel nöjd elelr mer än nöjd.

Gjorde ett second hand besök innan jag mötte upp Malin.
 Drog en god lunch på Barista , favvo haket i stan :)
Ekologisk helt igenom på lunchen och vegetarisk :)
Grillad foccacia med halloumi :) stooor chai :) slår inte fel.

 Köpte en ny mascara då min börja ta slut 320 pix  kostar den. Pyttsan. men den bästa :)

 Även lte bas rengörings produkter följde med hem . Använder annars decleors saker.
 Bra saker kostar en slant . men håller en hel del. Men lite billiga gejer skadar aldrig att ta slut på :)



Nya lantliv * isnpiration * så det bara skriker om det :)
Doft ljus påfyllning. Sugar & spice  och cranberry, doftar ljuvligt.
Ett är redan tänt i köket .

  stoooooor mjuk härlig scarves . Paljett pannband. och 2 korall färgade hår band :) lilla indian Jessica.

Mys kofta Bik Bok.

  En ny stor lyxig sminkväska unnade jag mig oxå där allt dyrt smink kan bo :)

   Tröja linne V I L A  2 stooooora scarvsar V I L A .


 annan har ståt gjort färsk lax i ugnen kokt potatis ört dressing advocado och citron :)
Vattnas i munen så nu blir det mat :).


Del 2 av shoppingen  kommer senare :)

 / Kääärlek mamma Jessica


Kommentarer
Postat av: lolla

hej

gud vad mycket trevligt du handlat och en massa julklappar(perfekt att vara ute i god tid)jag skulle gärna vara ett snällt litet barn hos er på julaftonen...

Du resonerar helt rätt ang vardagslyxen..man lägger pengar på olika saker...klart man ska unna sig sånt man gillar..

Din myskofta från BikBok såg riktigt härlig ut och sminkväskan gillade jag...

Den mascaran hade jag som favorit en period åxå..

ha en fin kväll.

kramar lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback