♪♫♪ Madicken är på klassfest ♪♫♪

 Köpte 2 böcker till kenny i julklapp.

Balla pennfodral kenny Madicken i julklapp. I lin sen e det hundar,
Bambi fick en fisher price hund :)

 Av mannen fick jag en stoor ljuslykta jag ska göra i ordning ett shabby chic ljus och massa granris :) sen gravljus :)
Thannnx :)



Nordens flora böcker Sång bok med gamla noter och en till bok med massa fina bilder på just blommor :)
Fint till min pyssel hörna :)

 Gamla vackra julkort :)

Dom köpte jag på himmlen rut hörnet en av mina favvorit butiker.
I dag var den välfylld med massa smaskiga ting :)

 Inget pyssel utan gammal  hand gjord spets :)

  

Tvålpump med rosor. Press glas skål med handgjort får i fårull :)
Massa vackra press glas fat. Kockums ljushållare :)

  

Glas fat at göra ljus arrangemang på. 3 gamla fat att göra ljus arrangemang eller annat på. Gamla ljus.

  Peak mössa. Vagabond skor.


  

Puma tröja kennt. Tweed kjol till moi  och en fin stickad klänning.


Se shoppades det röda blockljus. Massa ull bitar att pyssla med och en till uggla till samlingen :)


- Nu har Madicken precis åkt till klassfesten på Åmynettsgården :)
utklädd till den sötaste katten kommer hon rocka fett :).

Ute regnar det riktigt rusk väder.
Tur man kan vara inne mysa tända ljus och chilla :).

Vart bjuden på Barista lunch i dag nam namn :).
Ekologisk och vegetarisk som vanligt :)
och en stoooor chai latte mättade min mage lääänge :).




Peace and love


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Åhhh vilka härliga inlägg och tips, kliar i fingrarna att besöka himmlen runt hörnen när jag ser vad du fyndar där... Önskar dig/er en fortsatt toppen kväll, här ska göras varm choklad och myyyyyyyyyyysa! Kram

Postat av: mamma

Gud vad snygg lykta hur stor är den och vart är den inköpt?? trevlig helg å hälsa Madicken i första hand och kul att hon hade ett trevligt party

2009-11-06 @ 23:31:53
Postat av: lolla

hejsan

vilka kanon grejjer du handlat...men du..vart har du köpt tweed kjolen,,,skulle vilja ha en exakt om denna????

hoppas Madicken har skoj på sin klassfest...

nu ska jag hoppa isäng med en god bok och mitt födelsebarn...

kram och natt natt

lolla

2009-11-06 @ 23:40:42
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



sockenvägens söta : Tack och bock :)

Himmlen runt hörnet harverkligen fyllt på med massa julfint :)

Ha det finast.



Mamma : Det vet du nu :)



Lolla :) Tack . Den kommer i från vila :)

tänkte att den skulle vara snygg att ha till polo tröjaoch strumpbraller :)



Ha det finast

2009-11-08 @ 12:00:07
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback