www.lagerhaus.se



Fortfarande suktar jag efter dessa kuddar till barnen :)

Roliga tablett askar är alltid roliga att ge bort :)
Kanske en liten advents present till barnen ?
8 pix styck.

Finaste ljuslyktan i form av en uggla lyser upp fint , skulle inta tacka nej till fler :)
Tänk ett ex antal styck på rad på en string hylla  ;) men ge mig sa jag :)

 Retro klocka som blir en fin detalj här och var man kanske bäst lämpar sig i sovrummet köket vardagsrummet :)

Förvara hemmagjorda knäcken eller annat gotta i denna vackra burk och låt den stå framme i köket :)

Torka händerna snyggt samtidigt som du får en snygg detalj i köket :)

 Lite juligt i köket med en fin disktrasa.

 En liten söt kalaskompis till barnen  :)
Eller till nån med barnasinnet kvar :)

www.lagerhaus.se


Thaaaa place to be

Kommentarer
Postat av: lolla

tjenixen

lagerhaus har mycket roliga saker...lite annorlunda och till bra pris.

men du har mycket att hinna med idag läser jag...längtar att få se bilder på dina fynd..hihi..

ha det bäst lolla

Postat av: Karin

Lagerhaus är bara bäst! Har ugglan hemma och jag älskar den. Tänker ljus i den varje kväll. Åh jag gillade kudden, skulle vara snyggt och läckert i våran svarta soffa. Ha det bäst! Kram

2009-11-27 @ 12:09:26
URL: http://ksliv.blogg.se/
Postat av: Erika

lagerhouse har alltid så mycket kul! dags för ett bösök där snart, disktrasan måste jag bara ha =)

2009-11-28 @ 12:15:41
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback