- Drömhem & trädgård Julspecial



- Nya Drömhem och Trädgård köptes i går och nya Marabous chocklad vinter ( har ännu ej smakat den  helt otroligt , men i kväll då djävlar )

 Lite nya julprylar :) Jul hjärta och en frukost bricka till Bambi :) Åhlens.

  Ny tröja och Brillor till mig Bik bok.

 2 längder till köket i vår tro jag allt :)

  

Cartoon  trosor att chilla i . Kaxs tröja kenny. Exit t-shirt Madicken.

Stickade sockar Bambis docka. Gap ecologic dress till Bambis docka. Plats elefant och lejon Bambi.

  Läderband som jag ska sätta på berlocker en liten sköldpadda kenny.

Vila väst i shabby chic anda och en tisha for me.



Nu ska sjuklingen duscha och gurgla saltvatten :)

Fick kvällsbesök av min vän Malin :)


/ Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad snygg Vila västen var, såg du om den fanns i fler färger? Hoppas du snart mår bättre. Kramkram

Postat av: Petra

nämen lilla krackstackare där krya på dig kram

2009-10-30 @ 23:02:21
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas att du mår bättre nu....nu är jag oxå nyfiken på vad choklade smakade å vilek vinter smak är det???? kram banan...

2009-10-30 @ 23:27:36
Postat av: Josefine, Blåeld

<krya på dig!



Jag har ännu inte fått något halsband... Grr! Har skrivit ett flertal kommenttarer i Annastinas blogg, men inte fått något svar. Så dåligt tycker jag! (Tror att jag ska lotta ut en jordenrunt-resa i min blog imorgon, man behöver ju inte ge ut vinsten tydligen!) : )



Kram!

2009-10-31 @ 09:55:25
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Kristin : Tack ang västen vet ej om det finns mer färger du får kika :)



Petra : jag hoppas verkligen att jag slipper att ha ont i kväll i allafall. :)



Mamma :) Nyss tagit värk tablett och hoppas att det snabbt ska försvinna :)

Chokladen var god med smak av kanl ingefära ochnötter riktigt julig smak :)



Josefine : Trist ang halsbandet ,

'jag maila henen i går med min adess så skulel hon maila nordljus :)

Hoppas att det kommer till veckan som en liten över raskning :)



hahahhahahaha precis smart med resan :)



sköt om dig kram

2009-10-31 @ 14:45:55
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback