- Ekologiska pannkakor var beställda



- Madicken gjorde ett bra val och valde hel ekologisk lunch med ekologiska pannkakor sylt och grädde.
 och vatten till.
Tummen upp Madicken :)

själv åt jag en ekologisk halloumi macka med ekologisk honung galet god  som alltid.

 Shoppa massa fint och handla allt inför kalaset i morgon :)

Nu ska vi ner fika hos en kompis dricka kaffe äta kanel gifflar jag tar med ner och surra :)
 I goda vänners sällskap :)
Like it .

 Käääärlek mina vänner.



Bus tjejerna i dag då vi var handla mat och kalas grejer :)
 satt och skratta under hela turen och mumsa banan .

Mina hjärtan :)

Kääääärlek

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Visst är det idag ni ahr ett undrbart sött litet födelsedagsbarn?! Skickar en kram :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback