- Fylla på lufta ur


Tisdag.
Frost ute strålande sol.

Har hunnit med en hel del på morgon kvisten.
har sickare utanför på gården i dag med :).



 Sitter och spanar in alla bloggar jag ej hunnit med att kika in på flera dagar,
Fann lilla krumelej.
Där kan man tävla om byx pris.

Denna gången tävlar Madicken om leggingsmodellen perfekt att ha under overallen :)

http://krumelej.blogspot.com/2009/10/tavling.html 


I går  kväll gick jag hämta ut mitt fina polarn pch pyret paket på affären :)

Sen förbi en kompis där mina andra kompisar var med ena deras barn.
Barnen fikade.
Sen hem vid 19.15 till oss där Mormor kom :)

Det bjöds på fika och delades ut massa presenter till höger och vänster :)

Kenny fick pokemonkort och lek sand :)
Madiken fick virkade dock klänningar och mössor och dop klänning som gammelmormor virkat :)

Bambi fick en bok  som vi läste som natti natti saga :)

Och jag vart av med en sopsäck med diverse saker och en hund säng och min Låtsas pappas present :)




 / Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback