- I drömmarns trädgård



-   Bambi har funnit nåt  som låter henne hamna i drömmarnas värld.
Inget mindre än i drömmarnas trädgård har fångat hennes  intresse.
Vi märkte det då hon var hemma hos framor efter att ha badat att detta var väldigt intresant.
Bambi har aldrig  visat intresse för tv .

 I dag fick hon se ett avsnitt och satt alldeles still och fokuserad på tv tittandet.
skrattade och pekade  och dansa.

 I julklapp och present kommer det bli i drömmarnas trädgård saker som hon kommer önska sig.
Tre filmer ska jag även köpa :).

Så  fina  karaktärer . kan vara mysigt att ha dom små figurerna nära till hands då man kollar på tv :)

Min lilla i drömmarns trädgård Bambi.

Har era barn nån favorit sak eller tv program som dom visar stort intresse för ?
Isåfall vad ?



Denna var jag spanade på i går 10 fraser säger igglepiggle kostar närmare 700 på leklust .
Den  vill jag köpa till lill prinsessan. Så fin :)



 / kääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

jajjamen här gäller det drömmarnas trädgård som jag snart spyr på haha Engla har sett den sedan i våras,sen telletubbies såklart kram

Postat av: En Mölnbobos Liv

Då tycker jag du skall kika in i min blogg och vara med och tävla om en valfri pyjamas (kan bland annat välja på I drömmarnas trädgård pyjamas)

2009-11-01 @ 10:27:43
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Görel

Ja det gillar Samuel oxå:)

Men 700 spänn var lite dyrt tyckte jag!

Kram

2009-11-01 @ 20:39:59
Postat av: Maja.

Vilken charmig bild, börjar genast att tänka på Teletubbies.

2009-11-01 @ 21:27:21
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Spännande :)

Dock vill jag ej att barnen lär sig för tidigt att sitta kolal tv då det finns en massa annat dom kan göra :)



Anna : ska spana :)



Görel : ja 700 känndes dyrt spanade på den i dag me dmen köpte 2 mjukis figurer där ifrån istället som hankan hålla i handen då honkikar på drömmarnas trädgård :)



Maja :)

2009-11-02 @ 18:20:07
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: ugg boots uk

Write good, we have to study hard

2010-12-15 @ 09:41:26
URL: http://www.uggshopbootsonline.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback