- Lördag

Klicka för att visa Megabild! Vitt hjärta med dikt, shabby chic

- Blir en mysig inne lördag då jag ej vågar vara ute och utsatta halsen för nåt.
har tagit en tradolan för att domna bort nersystemet så jag slipper känna smärtan i halsen då jag sväljer.

Har sysselsatt mig med pyssel och tvätta mattor så nu doftar det så gott.

Älsklingen gjorde mat  i form av köttfärssoppamed pasta ringar,
Nybakat bröd från affären med ost på mums :)
satt bra i halsen och värmde skönt i magen.

 Har massa bra inspirations läsning som jag ska ligga i soffan med tända ljus och läsa.

Barnen ska få dippa grönsaker och kolla  på film och ha lördags mys.

Kenny är hos sin pappa sen i torsdags kväll och kommer hem söndag .

Klicka för att visa Megabild! En sån här Tilda tomte kanske man skulle pynta med nu till jul. Riktigt söt.

 Hade velat gått på healing i dag så dom kunde hela bort det onda i halsen :(

Klicka för att visa Megabild! Underbar Tilda tomtemor till jul, så lantlig och shabby chic En till söt Tilda tomtegumma.

En del  där ute gör verkligen så oerhört fina hantverk med sina bara händer helt otroligt.


 / Kärlek

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vad många härliga tips och inspiration du sprider! Är alltid lika trevligt att titta in här! :-) Och nu vankas det tävling, den ska jag definitivt vara med på bara jag snickrat ihop ett inlägg... Återkomemr då! Massa kramar och en bra start på veckan önskar jag! Å det är INTE en halsduk, utan något man använder högre upp på knopp, förlåt kroppen ;-)

Postat av: vintageretroprinsessa

Sockenvägens söta : KUl att du gillar att kika in på bloggen . Alltid lika trevligt med fin besök :)



Aha en mysse :)



Kram

2009-11-02 @ 18:22:03
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback