- Måndag 12 oktober



-  var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara i morse.
08.55 stog vi utanför liten och stor :)
Nästan lika mycket barn denna gång som förra gången :)

Bambi satt mestoch myste i mitt knä med maaau ( Kissekatten)
Sen smälte hon och lékte med bilar och dockor och dansa och sjöng :)

Sen vandra vi till en gemensam kompis och fika go fika och starkt kaffe ;).

En ny tidning vart det oxå :).

Älsklingen är ute byter til vinterdäck.
Lill Bambi sussar sött .

Jag ska strax kicka igång med lunchen som i dag blir min korvstroganoff supermumsig är det med jasminris.

Sen klockan 17.00 ska vi ner till en gemensamkompis och hooka upp med zandra Johnny och Nellie :)
som ska få kläder av Madicken sen ska jag droppa en  påse med kläder till en annans kompis barnoch jag ska få en säck kutterspån att fylla upp i skallen ;) eller  ha till marsvinet / hamstern :)
Perfekt eller vad :).

Sen ska en annan kompis komam hämta en jacka till henne och en tröja till hennes son :)
skönt att rensa ut när alla tar reda på det :). Kunde inte bli bättre :)


Sen får ni hålla utkik här på bloggen då jag kommer att kika i gång lite tävlingar :)


 / Peace and love

Kommentarer
Postat av: Madeleine

H

Postat av: Madeleine

Har startat en tävling som jag kan tro att du gillar ;-)

2009-10-12 @ 19:38:49
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: vintageretroprinsessa

Madeliene : Då får jag allt spana :)



ha ne toppen dag kram

2009-10-13 @ 12:05:07
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback