- Me and you . You and me ..




- Fredag wiihooo.
I dag blir det mys mys mys mys och åter mys.

kenny har klassfesten i kväll och riktigt längtar :)
Hoppas att han får en super kul kväll :)
Min fina kenny ;).

Ev blir det att vi åker till stan och drar en lunch min baby och jag .
 så mysigt äta ute :)
Lite fredags lyx så där :).

Sent i går kväll fick jag tok överskotts energi och börja tok rensa och dona i hallen :)
Bra Jessica , ger mig en klapp på axeln.

Lillan och papi sover fortfarande , sjusovare.

Har hunnit äta en skål med feta ost .
Tvätta hänga ur torktumlaren fixxat dom stora barnen , vart ut med dogsen tagit en choklad bit pissat snutit mig svarat mail :). Gett alla djuren mat nytt vatten. Rengjirt kattsandslådan.
Produktift.

 Inte ens frost ute i dag heller ?
Härligt.



 Pssst Ängeln på bilden köptes i går. Miljögården . Dock second hand fynd .

Käääärlek



Kommentarer
Postat av: lolla

morning

vvicken jädra fart du har ojoj....men så hinner du få mycket gjort åxå...effektiv till tusen.

Hoppas ni hittar många bra julklappar på stan idag

kramen lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback