- Mela liiis ♥




- Godmorgon :)

Somna till storm träd som tappa löv och äpplen som virvla runt :)
Och ös regn.
vakna till er mer sansat väder utan varken storm eller regn.

Traska till skolan med kidsen och hundarna.
Galet smal väg att gå där.
Hoppas skolan tar tag i det hela.
man ska väl för fan inte behöva gå i ett dike med hundbajs i ???


11.30 åker vi till stan.
Jag blir av droppad.
Då Honey och Bambi ska på kalas :)

Jag ska lumcha med zandra och Johnny perfekt att dom skulle äta lunch samma tid like me :)
Blir en kina buffe :)
Blir nog kanoners det,

Sen har jag ärende på synsam , ska fixxa till glasögonen bända in dom lite så dom sitter bra på min lilla skalle :)
Sen hämta lite stuffs.
Och Reka röda k och second hand :)

Yeees slapp regnrocken och stövlarna i dag :)



 / Peace and love

Kommentarer
Postat av: Petra

Håller de på att gräva ner dig i diket i bjästa;)vad gör de?hoppas du får en bra dag på stan :)kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Hhahahhahahhahaha nope men mejja ner mig hahahhah :)



ha det finast

2009-10-07 @ 23:48:51
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback