- Psykomaniac



-  Så djävla typiskt.
Precis då man somnat i natt efter att ha tagit värk tablett och gurglat halsen för att kunna sova .
Vaknar jag och Bambi av nån djävla psyko som står  mit emot huset vårat hus och vrålar och gapar.

Går ut ber dom att få tyst på psyko helvetet så man  fan kan få sova.
Då vräker sig   psyko mamman ur sig att jag ska hålla käften ????
what kärring tänkte jag .
Inte undra på att dina barn är som dom är när du  är som du är.

Anyway kom 2 snutbilar varav ena var hund patrullen yiiihaaa.
 Psykot fast och  fick åka  cops car hahhahahaha.Hoppas jag slipper att se det där djävla pyskot mer.
Så man  fan kan få sova i sitt egna hus om nätterna.

Inte första gången människan står ute och vrålar och kastar sten / saker .

Spärra in på psyket kanske vore det bästa  !!!!!!!!!



Hoppas att jag slipper se henne här ute på ett tag.

 Statment by Jessica :

Är man förälder och fan inte kan förhålla sig till rollen  ska man fan inte ha barn .
Stackars barn säger jag bara :(

LVU barnen så dom slipper bli mer drabbade .


 / peace

Kommentarer
Postat av: men gud

det är ju dom som är värsta psykot ,du är en vidrig människa och jag tycker synd om dina ungar :/ hört att du jagar din kille med kniv...du är ju sjuk din stackars sate..du ska bara vara tyst får höra saker om dig runt hela bjästa om dig och dina barn :( äckel

2009-10-31 @ 19:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback