- WE LoVe MOONKIDS ♥





- Ok det är väl ingen hemlighet att jag bär en stor hemlighet ?
 Dvs min stooora passions för snygga ReTro 70 tals barnkläder ??
Så galet snyggt.
Får nästan hjärtklappning då jag springer på ett snygt gammalt barn 70tals plagg på Röda k eller second hand.
Lyckan är som gjord då .
Älskar mönstrerna färgerna och modellerna galet vackert.

I veckan fick mina bortskämda ungar paket från
www.moonkids.se 
Nämen hoppsan kerstin :)
Dom måste gilla stylen på våra kids :).

Bambi fick nog den snyggaste overallen du kan tänka dig som en luddig liten svart björn :)
Röda snören som  rockar upp.
Älskar muddarna som är långa smala och så där snuskigt mjuka.
Nästan så man skulle vilja hoppa ner där själv och vara en big svart björn, skulle dock inte sett lika sött ut.
Bambi bär upp den med galans :)

  

Coolaste MOONKIDS bruttan ever :).





Min favorit modell på bralla kom oxå i paket dock inte till mig ;)
Bambi ska få äran att träda i dessa.
Grymm modell har tre andra par i just den modellen från Moonkids till Bambi.
Älskar färgerna och mönstret sen muddan som e grymm att ha.
Tänk dig en snygg mönstrad 70 tals topp till detta .
 Hur snyggt blir det inte ?
Love it.

 Madicken fick snygga skolflicks kläder, passar ju henne perfekt som går i mini ettan.
Ser ut som en liten 70 tals fröken :)
Tänk er hon i Fablernas värld :)
Eller var det hon med långa näsan jag tänkte på kanske som alltid e så välklädd ?

Madicken  bar detta till skolan i går tllsammans med svarta strumbraller.
Fullpott från topp till tå.

Smal ribbad polo med MOONKIDS logga  på ena sidan armen och en snygg skolflicke kjol.
sweet. Dock var jag bannlyst från att ta kort på henne i går  då han bara hade en fläta men ville ha två ;)

Så nästa gång bjussar jag bilder på skol madam Madicken i snygga kläder.

 Kläderna finns  på deras sida  och är lätta att klicka hem klick klick.

Passa på köpa snygga annorlunda kläder till barnen i julklapp :)


 Om ni vart snälla i år dyker det upp en MOONKIDS tävling här på bloggen i år igen :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback