- 2 timmar left ♥



 Ghaaaa om 2 timmar åker vi på seansen :)
som jag längtat :)
 Kommer bli great :)


Fick lov att gå ner till Thomas byta sladd på data ladd sladden hahahahah.
Råka hända en olycka :)
Bambi slet sönder den hahahhahhaa ;)
Tur att Tompa har det mesta hemma :)

Ann och Tony var dör och surra drack kafe medans jag drack en red bull och bambi norpa åt sig sockerbitar ;)
Hjälpte Ann plocka 2 påsar med äppen till pollen oxå :)


 Har fått ett trevligt paket hemskickat med som jag kommer att skriva om sen och  även annordna en utlottning :)
 spännande värre :)



 Peace and love :)


ska lugna ner nerverna med en chai latte .

 Sen ska jag be Honey koka risgryns gröt tills jag kommer hem i kväll ;)
 ha ha ha ha .
Dags att leta hem telefonen som bara e borta ... kan det skyldiga vara Bambi tro ?




 Mitt lilla ♥  som tar väldigt stooooor plats i mitt liv.



Peace

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad roligt! Älskar känslan när man sett fram emot någonting och snart är det dags. Ha det bäst ikväll nu! :] Kram

Postat av: Maria

Vad fränt!!! Du får berätta ALLT sen!!=)

Kramen

2009-09-23 @ 18:22:59
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Petra

Hur gick det?så nyfiken kram

2009-09-24 @ 08:20:53
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback