- 8.08 regn...




- Vakna 8.08 i dag utanför regna det trodde visst det var helg ???!!
satan .
Barnen var redan uppe och hade mumsat rostade mackor puuuh.
Kläderna hade dom tagit på.
Fattades bara bortsa gaddarna tvätta händerna och på med regnkläderna.
Yeees we made it toghether =).


Lillan ligger kvar och sussar sött.
 Tror inte ens hon har vaknat nåt i natt ... tror inte det ... har då inget minne av det ;).

ska faktiskt till stan i dag , har stuffs to do.


15.20 har Madicken tandläkartid.
Dom rigde i går och frågade om hon kunde ta den , ja men självklart sa jag då =)
Lika bra man ta den första tiden   man kan.
 Bättre än morgon tid 07.00 ha ha ha.


Lunch eller fika på stan i dag det får tiden utvisa.
Dom har ett supermysigt gammal bageri fik i stan som jag är sugen att besöka .


I dag blir det smoothie frulle .




 /  Life the life

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att få åka in till stan en sväng=)

Jag är helt pank..så det blir nog ingen shopping för mig den här månaden...:( Hatar att olika ställen har olika brytdatum för utbetalningar...när man gått från semester till föräldrapennig till havandeskaps penning.

Måna instanser blir det!!!

Hoppas du får en bra dag trots regn=)

Postat av: vintageretroprinsessa

Maria . Usssh låter inge kul. :(

Hoppas att du slippervara brooka länge nu så :D

Hoppas iallafall att du får en toppen dag :D

Massa kramar

2009-09-02 @ 09:03:52
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback