- Höstig onsdag ♥



- God morgon onsdag.

Dom stora är på skolan .
Medans Bambi sussar sött.


Redbull och bulle är min frulle i dag ;)
Nyttigt i know ;).

 I går fyllde en vän 41 bast oxå.
Tiden går verkligen tyckte nyss detvar han fyllde 30 mohhahhahahahahha.


 I går var vi inne pyssla halva dagen och ute  halva dagen och pyssla .
Massa fint vart det  .


 I går fick vi besök av en tidigare valp till mina hundar.
En vit  beige luddig ullig lockig en som e så charmig och söt :D.
Dom bor bara här i krokarna så man hinner att se han ett ex antal ggr till .


 Nu ska jag plocka in rabarber vattna tomaterna och plocka in äpplen.


 / Love love love ♥






Kommentarer
Postat av: lolla

halloj

här är det åxå höstigt fast väldigt varmt....

jag är så jäkla nöjd med bokstäverna och till inget pris alls...hon är så duktig..

ha det så mysigt idag Bambi och du

kram lolla

Postat av: mini

fin dag till dig! kram mini

2009-09-09 @ 11:00:53
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback