- I love my family and my new glasses ♥




- Go kväll. Nyss avnjutit en lååååång härlig taco dinner med  hela familjen.
Mys på hög nivå.

Bus Bambi på bilden i går i pappas hoodie ;)





 Jag fullkomligt älskar gamla fina barnböcker och en ny fick flytta hem till samlingen så fin .

 Hittade en snygg Polarn pch pyret tröja och linne polarn pch puret till kenny Röda k . Och ett par tunnare tjocksockar .

 På Röda k fann jag även Polarn och pyret vinter vantar till Bambi och Polarn och pyret sockar . som hittat ;)

  6 sockar till kenny Hm Jeans Röda k  Kenny.

 Kofta och klänning Röda k Madicken. Flaska med katter Åhlens Madicken.


  Klänningar Madicken Röda k.

  

 Massa fina ting till hemmet röda k vs Second hand.



Vackert.

 simpsson Tröja kenny.

 Vila blommig tunika moi.

  

Lindex klänning moi. Tavlor second  hand. Böcker second hand.

   

 

Påslakan Madicken. Hoodie Bambi. Delfin kenny. Glas skål och glasuggla moi.

 




Peace out.


Tog bara 3 timmar skriva detta meddelande :)


Ha hunnit natta alla barnen dammsugat tvättat två tvättar städat köket


Jiiihaaa.

Nu dusch sen chill tills honey kommer hem från  tv spels kväll ;)
Då blir det massage big time.


Peace and love


Kommentarer
Postat av: thehills & The City

Hej!

Jag driver Sveriges största The Hills & The City Blogg.Tycker du om serierna så tycker jag verkligen att du ska klicka in i min blogg. En massa skvaller, fashion allt om the crew och självklart en massa drama. Och inte nog med det en massa tävlingar, kika in i min blogg och var med i min tävling som pågår nu!



Ha det bra / The Hills & The City

Postat av: Kristin

Mycket fint du shoppat, som vanligt :) Tunikan från Vila har jag med, snygg!! Kram

2009-09-19 @ 20:36:37
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Erika

fin shopping :)



sv: oja, verkligen bra med Ullställ :)



kram kram

2009-09-20 @ 18:16:42
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback