- Kärlek ♥




- Små små andetag hörs brevid mig.
Lilla vackra du sussar sött  och är i drömmarnas land.
 Vacker enastående unik.
Mitt lilla hjärta .


 På bilden på stora lekparken i stan och tar en fika paus :)


 Har precis tvättat barnvagns klädseln så nu är den ren och fin och skötväskan är ompackad :).
Satte i Emmaljungas grå ludde sittdyna fin och värmande är den oxå.
Sen pimpa  vi upp vagnen lite mer med söta djur :).
jag är en sucker för söta ting som ni kanske har märkt.


Utslagen kenny somna på soffan då han kollade på discovery.
Bambi la sigg tätt tätt intill han och somnade snabbt , så sött .


Kenny har haft en av sina skolvänner här hela  dagen och dom har lekt så fint.
En riktigt fin vän har han funnit så kul.


 Har vart med Malin och matat häst  och hämtat en dressyrsadel med kidsen :)



Är på lite städ och dona humör så jag håller  på med det mesta,


Pratar med brorsan på msn som tingat en blåpannad amazon papegoja i uppsala och token ska åka ner och hämta den om 3 veckor. Spännande.




Idol bild på mig som liten, söt som socker passa så du ej får hål i tänderna ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken söt bild på däj:)Härligt att vara ute o leka i lekparken i fina höstvädret:)kul Kenny hittat ny vän kram kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Tackar tackar.

ja visst e det mysigt väder vi har älskar fasiken hösten.



ja rikitgt kul :)

Dom har ju dock umgåtts skoltid :)

Riktigt fin kille :)



kram

2009-09-21 @ 23:34:45
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback