- Några av våra vanligaste svenska fjällväxter




- Kan en tavla bli snyggare ? Im just love this. Ska få en hedersplats i hallen :).


 Drog en lunch på Kina buffen :D
Åt själv i dag .
Eller själv var jag väl inte hade sällskap av nya lantliv tidningen :D
Inte fy skamm luncha med ett sånt fint sällskap.
Sen har jag vart kollat överallt och ingenstans.

Fika med syrran på Barista just innan vi skulle åka hem oxå , mysigt.


  

På Åhlns vart det ett sött doftljus i plåtburk i doften ros lavendel, mysigt att tända massa ljus så här i höst tider :D.

Teflon stekpanna seröst kolla hur söt den var då ;).

Cubys Lång jeans skjorta till mig och fillingar kenny :D



Mocha rose rosebud finns på cubus 99 pix.

  

 

 2 små träbollar som jag la i en hög glas skål på fot. Tunika Bambi.

Pippi tröja Bambi och jeans kjol Bambi. Ull sockar kenny och brun tisha Madicken.

Hm tröja for me.  Med ballt tryck :D

  Ull börs. Och 3 örngott med spets och ett barn lakanmed fin gammal spets.

 

 



Finaste vackratse fatet  på gammal silverbricka. så fint.
Min favvo parfym fick en hederplats på sminkbordet :D



 Nu blir det dusch och rengöra till lilla Dora ( Hamstern )


 / LOve love love

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback