- On the table ♥




- Tänkte vara snäll och visa lite hur det ser ut på vårat  matbord.

Höstigt vitt pch krispigt :)

  



 

 Kenny och Madicken  har vandrat till affären för att köpa kalaspuffar hihihiihihihi
Inte ofta vi har dom hemma häri hemmet
Men i dag satte sig suget i hos dom så jag hade lovat dom i går att gå handla kalaspuffar ;)
Avnjuts tillsammans med Bollnäsfil :)






 Skulle egentligen gått på Liten och stor i dag med Emmelie och Eddie men då var ju skolan stängd typiskt ;)
 Får sikta in oss till nästa Måndag .




 Och givetvis en stor fruktskål fylld med olika äppelsorter,
Bara att skala och sätta tänderna i eller baka elelr koka äppelmos :)



 / Love love love ♥

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad RIK du är som ahr så mycket äpplen :-) Kram kram

Postat av: lolla

hejsan vännen

oj vad fint och mysigt du hade det på bordet, och lyckliga du som har egna äpplen..DET har inte jag..

kramar lolla

2009-09-21 @ 11:28:45
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ser verkligen ut som loppis hos dig, e inte förvånad

2009-09-21 @ 22:39:04
Postat av: vintageretroprinsessa

Therese : Hii HiiiHiii :)



Lolla :) Tack och bock.

Vi har ett äppel träd sen har jag nallat av en kompis som har en annan sort :)



Anonym : jaså har dom det så fint på loppis ;)

Måste jag ha missat :)

2009-09-21 @ 23:32:24
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag har plockat in en massa äpplen från min gård och gjort paj. Har ack så stora & fina träd .. Luktar så himlarns gott. Ha en fin tisdag ! :)

2009-09-22 @ 09:04:11
URL: http://carod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback