- Rörstrand och en mysig ekologisk lunch med syrran



- Köpte inne gympa skor till kidsen.
 Och har spanat massa annat i höst väg.

 Mötte upp syrran och luncha på Barista. Chai latte och Foccacia bröd med honung timjan och hallumi ost ekologisk.
Så djävla GOTT.
Älskar att äta ute och fika med en kompis sin pojkvän mamma eller syster , eller sina kids.
Höjden av lyx enligt mig.


 Gick in på synam och kirrade nya brillor. Inte vilka brillor som helst ;)
I will show ya när dom kommer fett djävla grymma.
Tor ni inte på fan att jag var den första kunden på dom rykande färska i butik nu :D
Yiiihaaaa.


 Bilden ovanför. 3 Skåne rörstarnd fat. En liten glas vas  till Rogers minnes plats
silver löv med tre glas flaskor RÖDA K.

   

 

Ansiktsmasker HM.

Kouma skor RÖDA K

Fruktfat och vacker tavla från indiska RÖDA K.

 

NYTT från MONKI Tröja.

 

 




Madicken var hos Tandis  i dag.
Visst var det här lilla mjukdjuret likt en tand?



 Nu blir det i väg till kennys kompis förtidsfira han då kenny åker till sin pappa på fredag.
Så jag och barnen kilar ner till Thomas.



 / Love lve love


Kommentarer
Postat av: lolla

om vi bodde nära varandra skulle vi fika heeeela dagarna;)

Jag älskar att fika ute på stan...

kram lolla

Postat av: ME&MY

Ta det här rätt nu: MEN hur fablans får ni plats med alla saker du släpar hem? =)

2009-09-03 @ 13:42:11
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: miggs

Hörru, nu får du mannen din skaffa dej ett torp så du får nåt mer ställe att få plats med alla dina gamla och nya fyndiga ting =)



KRAM

2009-09-03 @ 21:23:47
URL: http://miggmiggs.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



Lolla :D Åhhhhhh en sån kompis saknar jag ha ha ha som kan fika LÄNGE ha ha ha en sån som jag ;).

Massa kramar.



Me&my : Finns det hjärterum finns det stjärterum ha ha ha



Migg : Yeeeps ett stooort torp med ladugård så hästen och alla hönor och frisen rymms :D

2009-09-04 @ 10:59:55
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback