- Stan tur och retur ♥




- När älsklingen kom hem i dag  åkte vi till stan handla massa mat på willys så har man det gjort.
Gick till sora lekparken i stan får passa på innan den stängs igen för ombyggnationer.

Massa nya  vita liljor följde med hem handplockade :D

 

 Passade även på att plocka in massa rosor att förgylla hemmet här och där :D

 Även en skål med egenlockade plommon kom vi hem med :D
Perfekt för barnen att ha med till skolan som frukt ;)

Bambi har redan hunnit att mumsa i sig ett gäng :).



Och av Honey fick jag denna nya Drömhem & trädgård. Love you darling ♥


21.00 svenska hollywood fruar
22.30 Dexter


Sen massage vilken djävla lyx kväll.

 Sen ska jag snofa  massa gott ;)



Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

haha vad tyckte du om hollywoodfruarna? kram

Postat av: lolla

shit jag missade hollywodfruar,hur var programmet??

kram lolla

2009-09-15 @ 09:33:17
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: lolla

shit jag missade hollywodfruar,hur var programmet??

kram lolla

2009-09-15 @ 09:33:18
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback