- Vinnaren i LiandLo Tävlingen !!!!!

.





-  Måndag morgon och tävlingen avslutas i dag.
Kenny och Madicken är på skolan ch Bambi sitter knapprar skorpor oh mumsar banan.

  Jag har nu dragit en vinnare i Liandlo tävlingen :


Jag är självklart också med och tävlar, skulle så gärna vinna en bodysout Max till fröet i min mage... ;-) Har länkat i detta inlägg http://lurans.blogg.se/2009/august/ekologiska-klader-till-barn.html

Kram



 Grattis Therese på www.lurans.blogg.se



Maila mig på [email protected]

Namn och adress samt vilket plagg och storlek du vill ha hemskickat :D



Ni andra sura inte läpp redan i dag dyker en ny EKOLOGISK tävling upp i bloggen ;)


Kommentarer
Postat av: sess

är du med barn ? isåfall vill jag önska grattis och lycka till=)

2009-09-07 @ 09:47:06
Postat av: Therese - Lurans blogg

Jaaaaaaaa! Vilken kanonstart på en annars lite trist och tråkig dag! Tack för att du förgyller den så, jag skickar ett mail så snart jag kan. Åter igen stort tack, och en JÄTTE KRAM!

Postat av: vintageretroprinsessa

Sess : Ja faktiskt tre stycka ;D du kanske har sett dom på bloggen ?



Therese : Perfekto :D

Har mailat ditt mail till webshops innehavaren så hoppas vi att vinsten snabbt anländer :D



Kram



2009-09-07 @ 11:37:55
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha tänker på den översta kommentaren. Tänk om man kunde läsa hela inlägget innan man kommenterar.

Det står ju klart och tydligt att du dragit en vinnare :-)

2009-09-07 @ 13:10:37
Postat av: sess

jag läste faktiskt hela inlägget Josefine men ibland så händer det att man missuppfattar ändå!! Det kanske även du gör ibland;)

Sorry jessica..

2009-09-07 @ 22:34:35
Postat av: Josefine

Sess: Ok, då ber jag om ursäkt.

2009-09-08 @ 08:44:43
Postat av: Madeleine

Men hallå, när ska jag vinna då?? ;-)

2009-09-08 @ 13:00:47
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback