- Woooow vilken kväll :)



 Toppen kväll med Mallan på stan :)
Och min lilla fina kenny :)

Starta upp och gjorde djurmagasinet :)
hamster foder parakit foder , marsvins  foder och massa lösviktsmat och nya vattenflaskor. Och Royal canin foder till katterna :)

Sen vart det go fika på Barista  Morotskaka och Chailatte för mig och kennt, sen fick kenny en kärleksmums av Malin :)

Gjorde stan heeeey fuck vad mycket folk det var helt galet, kön till GINA var GALET STOR.
Orkade inte ens ställa mig i den gigantiska kön :)

På vila fick man cvitaminbrus :) och på Åhlens en femina tidning som mamma ska få :)

Sen var det uppdukat ostbricka med kex ost och vindruver på cervera godis skålar och cider :)


Hann att få med mig en hel del faktiskt :)

Inann vi åkte gjorde vi en beställning på Polarn och pyret till kidsen , detta vart det :


 Denna pyjamas ska kenny få i julklapp. Hur snygg som helst :)

 Dessa och likadana i rött ska Bambi få :)
 Bambi och Madicken ska få varsitt snyggt nattlinne att matcha storebror med :)


Perfekt har man ett paket att längta till :)


 Denna fingra jag på Polarn  och pyret ine i stan men det vart inget köp.
                                 Skulle köpt den till kenny, får kolla om det är kvar sen skulle göra sig så snygg till ett par mörka baggy jeans . Men han fick 2 andra tröjor :)


Dagens shopping eller tjej kvällens shopping kommer upp i morgon :)


Klicka för att visa Megabild! Polarn och pyret, POP, långkalsong/leggings 92

Dessa Polarn pch pyret leggings köpte pappan i huset till Bambi i går :)
mjukt och skönt :)
Polarn pch pyret har verkligen grymm kvalla på kläderna :)
Älskar deras mönster och färger :)



 Nu ska det mumsas massa go frukt citron dricka och fairtrade choklad :)


/ Kääärlek.


Ps det är imorgon tävlingen avslutas :0)

Kommentarer
Postat av: mini

underbara ljuvliga randiga, jag är helt såld på polarns randiga kollektion. än idag!

Postat av: vintageretroprinsessa

mini : MEEEE TOOO till alla narnen hihihiihi :)

2009-10-01 @ 21:27:13
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Görel

Hm, det får nog bli ett besök på polarn o pyret nästa vecka... Gillade pyamasen med svampar bl a.

2009-10-02 @ 11:56:19
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback