- Det var fint väder fint väder ..



- Det var FIIIINT väder .
det var fint väder jag satte på mina kläder bestämde mig för att jag måste sola .
Lite latin kings skills.


 Strålande soooool ute .
 Snacka om att lyckan ler mot en då solen bara ler och sprider glädje på våran jord.

Happy Happy Happy.


Var ute med dogsen på lång promenad i morse i den stråande solen.
Bambi tätt efter .


Barnen skuttade i väg till skolan glada i hågen kan man ens bli annat i detta fina väder ?




"Aicha"

[Verse 1]
So sweet, so beautiful
Everyday like a queen on her throne
Don't nobody knows how she feels
Aicha, Lady one day it will be real

She moves, she moves like a breeze
I swear I can't get her out of my dreams
To have her shining right here by my side
I'd sacrifice all them tears in my eyes

[Chorus:]
Aicha Aicha - passing me by (there she goes again)
Aicha Aicha - my my my (is it really real)
Aicha Aicha - smile for me now
Aicha Aicha - in my life

[Verse 2]
She holds her child to her heart
Makes her feel like she is blessed from above
Falls asleep underneath her sweet tears
Her lullaby fades away with his fears

[1/2 Chorus]

[Bridge]
She needs somebody to lean on
Someone body, mind & soul
To take her hand, to take her world
And show her the time of her life, so true
Throw the pain away for good
No more contemplating boo

[Verse 3]
Lord knows the way she feels
Everyday in his name she begins
To have her shining right right here by my side
I'd sacrifice all them tears in my eyes
Aicha Aicha - ecoute moi

[Chorus]





 Snart ska jag och Bambi i väg på promenad till en kompis catcha upp med en annan kompis dricka kaffe vara vuxna och surra :)

Har även rensat ut braller och en kl'nning till kompisens barn .

Och till en annan kompis har vi rensat ut stövlar skor och mössor :)
Från Bambi ;)


/ peace

Kommentarer
Postat av: lolla

vilka härliga dagra du har det, själv sitter jag inne på jobbet just nu och dricker lite soppa...

men solen strålar och man blir full av energi..

kramar lolla

Postat av: ..:Sarah:..

men duu.. boken är ju svinbra!

jag sk anog börja leva lite ayurvediskt. å sjukt intressant om parrelationer. jag har kollat niclas och de stämmer ju precis !! :) detta gillas



KRAM FINA DU

2010-04-13 @ 11:59:09
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa





Lola det är härliga dagar vi berikas med nu när solen strålar ner :)

Underbart ,



Sarah : Jag vet kanon bok :)

Köpte min på röda k för fjyttiga fem kronor och den är väl läst vill jag säga :)



ha det finast

2010-04-14 @ 11:33:37
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback