- Just another day in paradise




- Solen lyser himmlen är blååååå åååhhh vad härligt det är att leva då :)

Tisdag .

Dagens frulle vart kalaspuffar och mjölk , men heyyyy nu har jag en undran .
varför luktar det kalaspuffar när manpillar efter man ätit detta ?
Tål att tänkas på ;).


I dag blir det kompis bsök med massa barn och vuxna :)

Älskar mina fina vänner ni vet vilka ni är :)


Dagens lunch blir kok korv med egen gjord potatis mos och fetaost sallad mums till sista slicken :)-


Åhh mina hundar har fått en y kompis en liten hane på 10 vecker cocker / pappilon blandning och sååååå sött.
man ville ju bara äta upp han i går :)
han flytta hem till sin nya familj i går så jag var den första som fick reda och träffa den hihiihihihiihih.
Tror laleh tyckte det var roligt springa snusa på en liten valp hihihihihi.



Älskar min lilla skrutta som sitter leker med sitt pet shop hus :)


/ Peace and love

Kommentarer
Postat av: Erika svarar:

hihi vilken sköön bild :) jodåtack allt är nästan bra här, känns som jag har gröt i huvudet men annars är allt bra med kidsen :-)



kraam

Postat av: stina

haha jäkla gobit!! :)



ja just nu håller grabbarna på och byggaer reglar för fullt :)

kommer bil en fet altan. över 60 kvadrat men det är för att vi kände att det inte var någon idé att ha gräs framför altanen mot gatan. det är ju sån liten bit tomt där så vi kör på en stor öppen altan där istället. Hoppas allt är bra med dig sötnos!

KRAM

2010-04-20 @ 20:50:14
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: Erika

jotack, alla är friska här nu förutom jag som har en förkylning som inte verkar vilja dra iväg riktigt ännu, men tror den börjar bli lite mer redo nu ;-)



kram !

2010-04-20 @ 22:28:03
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback