- Korres ambassadören Jessica testar igen



- Månades test produkt för mig som ambassadör för korres är denna kräm.

En återfuktande och lystergivande 24-timmarskräm för normal till torr hud. Solskyddsfaktor 6.

Nämen så perfekt att få en ansiktskräm med solskyddsfaktor så här i vår tider .
Har embart hunnit att använda denna en gång och det var i dag efter duschen.
Bra konsistens luktar gott , vilket är viktigt för mig  då jag är lukt känslig.
Kommer at skriva mer om denna produkt sen då jag testat den mer.

På sidan kan du läsa mer :
www.korresscandinavia.com Kostar 296 Kr. 40 ml burk.


En återfuktande och lystergivande hudvårdsserie för alla hudtyper berikad med vildrosolja som slätar ut fina linjer och reducerar pigmentfläckar. Perfekt för trött och glåmig hy i behov av nytt liv och lyster!

Vildrosoljan har ett högt innehåll av C-vitamin som har betydande läkande och återuppbyggande effekt på fina linjer och pigmentförändringar i huden. Den lägger sig som en skyddande hinna på huden vilket främjar celluppbyggnaden och förbättrar överhudens struktur. Innehåller dessutom linol- och linolensyra som har fuktgivande, läkande och mjukgörande egenskaper.
 




Wild rose 24our moisturising cream SPF 6

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback