- Pumpa pumpa liten rumpa

STRIPE BIKEBASKET


- snyggaste cykelkorgen kommer från indiska för 149 pix.


Nyss nattat en utslagen trött Bambi och Madicken .
Kenny han pysslar på ett tag till innan han sussar sött.


Gick ut tidigt i morse  med dogsen vandra på kyrkan .
Sen till liten och stor.
Riktigt trevligt som alltid .

Sen har vi vart hemma slöat ;)
Pga av min nacke som är spänd som en fiolsträng:S
Massage med heat lotion står på meny och fot massage Njutning.

sen ska jag mumsa eko the och mina favorit plommon :)

svenska hollywood fruar står på menyn sen csi :)
Tända ljus och mys i soffan :).

I morgon ska jag bjuda på ett mumsigt recept :)


Njut livet i varje andetag .


Kääärlek mina vänner kääärlek

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanhelene

Hey, this is a great site, I learned a lot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback