- Rehab with steve adler



- I går starta nya rehab drug addicted .
Kanon .
snacka om lycka då det var kändis rehab och Trummisen från Guns and roses steve adler entre scenen .
Yeeees , this is going to be intressant.

Älskar Rehab , allra helst då det ger utdelning och människor tillfrisknar .



Det är som en inre lycka som jublar .





En annan stor favorit hos mig är återkommande Jeff.
starka känslor bryter fram då man ser hur han kämpar sig igenom sin vardag tillsammans med han beroande missbrukande fru Vikki.



Jag önskar Jeff all min lycka och styrka på hans resa .



Steven Adler checks into season 2 of Celebrity Rehab with Dr. Drew .Michael Bezjian/WireImage.com - Friday, October, 10, 2008, 8:10 PM

Steve never  give up the hope .

Dr drew Rehab is the real Thing .

Dont miss it .

Ett av mina favvoprogram  all the times.



En annan kändis som blottar sitt inre är ingenmindre än Gary Busey.
Dock har han helt missat sitt plats i kön så instället för en intagen patient tror han att han arbetar där ;)
Twisted.


Mitt hjärta brinner för just missbrukare och deras tillfrisknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback