- shopping with my girls.




-  Shopping med girlsen nu i kväll då det var shopping kväll :)
wiihoo.
Så jag drog in med  Zandra och Emmelie :)

Mumsa go macka och loka smultron inne på George by coffe house :)innan vi brassa hem.

En liten Bambi ringde 2 ggr medans vi var borta :S Hade gall skrikit i tre timmar efter mamma :(
stackaren, men som tur var sov hon då jag kom hem efter att papi nattat.
Mitt lilla älskade hjärtebarn.

 En liten mini outfit :) Mina nya VILA leggings som jag ej använd. Mina favvo stövlar . Och en Vila tunika . Skinn paj och skinn väska och glasses till , fit for shopping.





Men innan jag åkte var min lilla flicka så här glad  och fin :)
Samma lika mamma sa hon :).
Sen fick jag pysa i väg  utan att hon såg mig :(




Imorgon ska hon iallafall få detta då hon vaknar :)
Hello kitty mjukis som man kan ta av mössan . Mimmi pigg hårspännen .
Barba trosor och strawberry shortcake trosor :)

  

En liten hello kitty docka till Madicken med :) och en Hello kitty hemmafru outfit :)

söt klänning med fjärilar till mig. På vero moda en snygg basic tröja :)
Så fick man en söt tygväska :)




snygga skor att chilla i i vår :)

 Massa hair candy till mitt hår. Och en söt Mössa Madicken .




Närbild på dom finaste hår fjärilarna.


 I morgon tar jag och Bambi bussen in till stan .
Har nageltid på salongen . Sen ska vi spana second hand och röda k :)
Fika / äta mat på Uh :)

Sen åka handla mat :)


Njut av livet kääääääääääääääärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

rackarns så mycket skoj du shoppat.

och...

vart hittade du skorna? perfekta i min smak och med perfekt klack....

Att lilla Bambi länktade så efter mamma.

kramar lolla

Postat av: Erika

fin shopping (som vanligt) ;)



ha en fin dag

2010-04-29 @ 08:37:07
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback