- Vinden i håret och solen i fejjan




- Hur hårt och mycket kan det blåsa egentligen på en skala från ett till tio ?
Blåste galet mycket i morse / i dag .

Gick utan vagn som vanligt till Liten och stor.
Jag Bambi . Emmelie Eddie . Och Jenny med livia och Elise var dom ända som var där i dag :)
Bjöds på go fika med glass chokladsås och strössel till efterätten mummsfillibaba :).

Sen direkt efter gick vi till Thomas , drack kaffe . Och då träffade vi Therese Amanada och Alicia :)
Kanoners att barnen får leka av sig med alla sina polare ;).


Hem värmde lunch och städa uppe och pyssla med Bambi :).




Mitt hjärta min luft jag andas min kärlek mitt liv min älskade dotter Bambi.





 En superfin bok fick vi i dag på liten och stor eftersom det är världsbok dagen. Den ska läsas i kväll för lill  bönan :)


 Dagens middag står och gör sig klar .
Pressad potatis fisk i ugnen med go kryddor och grädde, och sallad mums.


Efter jag nattat Bambi ska jag ut och motionera med dogsen till hemlig plats för att träffa mina vänner och en ny vän :) Åhhhhh som jag längtar :)


Kääärlek mina vänner kääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback