- You and me ..





 Fick fin besök av mami  i ag och det fikades go the och mina bakade muffinsar :)
Mums fillibaba sen vart jag av med massa saker mamma tog med sig hem ;)
skönt.



  


Sen vart det en fin besök på en ny affr som öppnades  där vi bor spännande :)

Vart en telletubbies till Bambi . Polarn och pyret tröja och byxa me and i plysh braller.
Polarn och pyret klänning och tre me and i klänningar / tröja.

  

Klänningar polarn och pyret leggings,
Polarn och pyret klänning och polarn pch pyret plysh dress. Höst jacka Bambi .:)
Sen ej med på bilden en rosa polarn och pyret plysh klänning :).

Mycket nöjd :).





Unnade mig en tidning och lite karameller med :).

Imorgon är det upp i ottan som gäller ska upp mot umeå hålet plocka / leta kantareller :)
vet några säkra ställen :)


Tjing tjong långkalsong :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilka fynd!! Vad är det för nyöppnad affär? Kram

Postat av: Erika

fin fina fynd :) :)



ha det bäst kram

2010-08-19 @ 09:45:39
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Hanna

fina fynd som vanligt! ^^

2010-08-19 @ 12:06:14
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Ingela Gulliksson

Tack för både go fikat å kassarna hör av mig ang vad som togs i beslag å vad som gick till NBC i gottne kramar

2010-08-21 @ 09:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback