- Bagare bengtsson bakar hela halva dagen




 - På morgonen i går efter att ha bakat kladdkaka klockan 07.00
Hurtbulle är förnamnet taggad inför en hel dag med mina fina vänner mitt hjärta och bagarstuga :)
Pickekaks bak :)






 Taggad till tänderna mini bagaren i bagarstuga :)




Eldmästaren ser fövirrad ut han undrar vad han gör där kanske ;) ?
Spett in i elden sen e det klart att skjuta inpickekakerna som jag zandra kavla och rilla :)




Vackraste finaste mini bagaren :)





Papparazzi bilder undanbedes VÄNLIGT och bestämt :)




 Här gick det hett till mjöl flög höger till vänster




 Its getting hot in here ...




 skills Jessica i got skills





Jessica  i sitt esse med vollsjö pjucksen på :)





 Zandra undrar vad man ska göra med degen , VAAAAAA partytrick ???






aha man ska rilla  pickekakern ;)





   Hundra bröd senare och massa pizzor tar Bambi ett hopp pause hemma hos Zandra och Johnny :)

Vilken kanon dag det vart  :)
Halv åtta på kvällen kasta vi in handduken för den här gången :)


Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Ingela Gulliksson

Fasen jag har ju fått en riktigt liten bondmora i dig hihihihihihih ser ju så härligt ut måste jag säga. Pippi tröjan Bambi har är jag själv så sugen på såg att dom har den för 350 kr på stan!!!!!!!!!!!!!! JAG VILL HA

2010-08-27 @ 22:12:35
Postat av: Zandra Schünemann

Fasiken vad duktig vi är, riktiga proffs bilder Jessica. Gillar verkligen mjölet i ditt ansikte plus dina skor som gick sönder på grund av ditt hårda arbete hehe

Undra varför Johnny muttrade när han såg bilderna ;)

Kram på dig vännen

2010-08-27 @ 22:47:39
Postat av: Erika

ser ut som om ni haft en rolig dag verkligen ;) gillar mjölansiktet ;) hahahaha



kram

Postat av: vintageretroprinsessa



Ingela plingela : Men tro du ;)

Dom pippi tröjorna e snygga :)



Zandra : Vi e ju ett kanon team hihihihi :)

Bästa teamet juuuue :)



Rip vollsjö tofflor :)



ERika :)

2010-08-29 @ 17:29:20
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback