- I jakt efter guldet




- Tidigt var vi uppe redan klockan sex slog jag upp mina blå var ute med hundarna ,
Packae väskan med the varm choklad massa frukt och kaker ,
Sen begav vi oss upp på bergen och vandra i fem timmar efter guldet :)
och visst hittade vi guld :)

Barnen var duktiga  och pinnande på .
Balla var slut som artsit då han kom hem efter att ha lekt med Tjabo i skogen ,
Massa älgbajs fick kidsen se med.

När vi kom hem var vi alla hungriga och mumsa mat .

Sen på kvällen starta jag med ett dubbel bak av bullar :)
Hur gott ???

Barnen plockade in vita och röda vinbär och krusbär .
Gott att smaska på  som det är .
Sen är det fint  och gott att ha vinbär då man gör cupcakes.

I dag fredag  och jag ska CHILLA på dagen :)



 / pEaCe and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback