- Lätta på börsen




- Åkte in en snabbis med Johhny Tjabo och Nellie :)
Och så mitt lilla hjärta Bambi så klart :).

Skulle leta present till en kpmpis till dom :)

Jag sprang in på village och fann denna söta från serholt :)
ska ha använda te påsar i :) Fanns i lila oxå såg jag sen :)


 Även tre påsar att ha hängandes i hallen med kidsens prylar snygga :). Village


  

shiphop väska för en tjugo ;) I got skills i told ya . En ny bok .

Vårat nya lagerhaus duschdraperi . Vacker lampa och vackra gardiner min mamma ska få sätta saxen i göra panellängder av :)


  

 Vackra indiska glas. Mini ängla vingar , baddräkt Bambi . Snygga skol kläder kenny :)


  

 8848 fleece Madicken och jenas leggings att ha sen ,

2 feta jeans for me .

Sött påslakan till Madicken :)


 chill tisha me .


 DRog en middag på Matcompaniet *slurp*


Over and out



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gahhh en skiphop för en tjuga?! Har letat som en tok efter en billig på tradera som skötväska till bogge men nix pix har inte dina skills :-) Ha det fint <3

Postat av: Erika

fin shopping som vanligt! och vilket kap på skihop väskan.. domm är ju svindyr annars

ha en fin dag!!!

2010-08-29 @ 07:33:30
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

rymt bra :)



Therese ; He he he he det gäller att ha fynd ögonen med sig :)



Erika : Tack vart hel nöjd över väskan och hade den i går :) Ha det finast

2010-08-29 @ 17:15:42
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback