- Sit in my new chair




- I går på den nya butiken fyndade jag och Madicken detta .

En söt pärm med maja å till Madickens pyssel teckningar :)

Innan på stan köpte jag en x-box dosa till kenny.

  

Morgon rock i fleece och fårskinns tofflor Bambi .
Ett stort sock paket för ynkliga en guldtia fattas fyra sockpar på bilden som bambi lekte med :)

Bruna dunnis byxor . Dunnis klänning Madicken . Blingo leggings Bambi .





 Kuoma  vinter skor / allväders i två storlekar och foppa crocks Bambi .


 

 Tröjor Bambi och en tre års present Bambi  fotöljen .

Vart ett ballt duschdrapperi från Lagerhaus  med bild kommer :)
Och Madicken fick en söt nallebjörn med rosa kläder  i sann shabby anda :)


 Nu sätta på huckle träskor och förkläde nu drar vi  till bagarstuga :)



Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så jättemycket Jessica, jag hoppas också att det blir bra snart..=)

Postat av: erika

fin fin shopping!!!



kram

2010-08-26 @ 09:16:47
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Petra

snyggt shoppat:)fin stol ,jag fyndade en dockspis till Engla för 100 kr så nööjd!Hade tänkt åka upp till övik i dag men så blev inte fallet:(kram

2010-08-26 @ 10:16:12
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



LINDa : hOPPAS ATT DU BLIVIT MYCKET BÄTTRE NU :)



Erika : Tackar :)



Petra : Tackar ;).

Åhh sött med dockspis vi har tre ;)

Leks med dagligen :)



Varför vart det inge övik då ?

2010-08-29 @ 17:33:16
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback