- Den vita trädgården





- Waaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaaaaaaviiiiiivaaa.


Vilken hel dag på stan var inte hemma förens efter fem i dag med bilen fylld av julklappar och mat :)
Häääärligt :).

 Åt gå lunch på Arenan och fika go fika på Barista :) Chai latte mm mm mm.
Och Bambi har uppfört sig exemplarisk . Dock fick jag bära henne lite emallan åt upp och ner för hela staden :).
Men mycket bra hittade vi :)

Shopping bilder dyker upp i morgon och några i dag :)


 Ljuset ovanför är ett handgjort doftljus som säljs på Himmlen runt hörnet finsn en massa härliga dofter , just detta föll jag och Zandra för :)

Sen vart det två rosa doftljus i kärlekens tema med underbar doft :).





Underbara te er finns just nu på VILLAGE doftar gudomligt gott :)


Madickens Lucia outfit e kirrad i dag med  ljuset köptes i dag den enda som fattades.
Hon kommer vara så vacker i krkan och sjunga så vackert :).
Jag och Bambi ska dit och lyssna :).




Ok jag erkänner jag är en sann ljusoman ;)
Vart dessa tre ljus från VILLAGE med :)
som sann ljusoman kan man ej svika och  dessa är nya och har ej sett tidigare :)
sweet kommer att dofta ljuvligt här hemma :)





 Smått och gott från Himmlen runt hörnet :).
Doftpåsen är ny och doftar ljuvligt dock ska den öppnas i morgon efter att ja städat klart :)
Älskar at städa tända doftljus doftpåse mm känns så rent och doftar så gott .

Sen lite snören och fint som ska hänga runt doftljus och ett vackert doftljus .


 

Mjuka sockar med halklpluppar under :)  70 pix på kappahl om ni vill köpa :=)


Nu soffchill med tända ljus :)


Kääääääääääääääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback