- Finast




- Dom finaste sakerna man kan få är inte dom som kostar flea hundra k , utan dom som barnen själv gör.
Som den hör fina lyktan som Madicken gjort till mig på hennes pyssel dag på skolan .
Ger ett mysigt sken och hon är så stolt över den :), vilket jag förstår :)


 I kväll ska vi på julkonsert , egentligen skulle Madicken sjunga men det blir ej av då hon spydde en gång i går stackaren.
Men jag tar med mig Bambi dit :)
Sen en kompis och hennes barn :)
Mysigt kolla på julkonsert :).

Bambi ska vara utklädd till en liten pepparkaka :)


 Ute snöar det för fullt så Jimmy  och kenny har vart ute skottat en massa , medans jag var inne städa :).
Bambi tog en sovmorgon till 10.00 :)

Njut dagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback