- Hemma dag




-  Pga av ett inflamerat muskelfäste i axel tar vi en hemma dag :)
 Dock e det varmare ute än i går :)
Tror vi hade 28 grader som mest och det är inte att leka med ;).

Idag har vi en fix och rensar och pysseldag :)
Älskar dom för oftast hinner man så mýcket :)


Klicka för att stänga fönstret


Som jag önskar att mamma hittar min gamla den här jackan hemma hos henne :)
Just nu har jag den blåa modellen och den älskar jag oxå :)
men nu vill jag ha den gröna :)
Badly liksom :).

 I dag har Madicken kören som hon älskar att sjunga :)
Ochnu på måndag ska hon tillsammans med hennes kör vara med och inviga nya bron som dom byggt nedanför oss spännande :)
Tur att vi har nära för att lyssna :)

På tisdag nästa vecka har jag  date med Zandra :)
ska fixxa det sista inför julaftonen :)
Och på onsdag får honey ett välförtjänt lov :) skönt :).

Och nu på lördag har madicken konsert på kyrkan med kören som vi ska lyssna på :)
Och då  ska man ju vara finklädd sånt som Madicken älskar :)

I går hade Madicken en fundering om vad hennes pappa tänker  och hur han ser ut  om han e smal elelr tjock hur hans hår ser ut .
Men mest undra hon om han hade glömt hennes födelsedag :(
Mammas lila hjärta .

6 månaders fängelse fick han och kommer troligtvis ut  i feb.
Thats sucks. Då inget e som vanligt då han kommer ut .
Han har haft Madicken ca 3 timmar per dag och Madicken har inte sovit med han .
Så vi får se vad som händer .
Vill inte att han själv  ska vara med henne isåfall får han komam hit och träffa henne.

Sen hans så kallade nya tjej som ljuger värre än pinnocio :) ( henne tror jag han droppar snabbt )
Fan dra den av rödluvan lilla Bitch ;) Den e ju trovärdigare :)
Fan vissa tror  att dom ska komma undan med lögner .
Right back at ya säger jag bara .










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback