- I dag firar vi prinsens 11 års dag







- I dag är det din dag hela långa dagen :)
Bara din :).

Väckte han med säng och tända ljus och frukost på sängen :)
Lycklig öppnade han sina  paket :).
Fullträff på alla paket :)
Med några ska han få öpnna då han kommer hem från skolan och jag vet att han kommer att bli så glad :)
Underbara unge :).

Jag och Bambi  var på kyrkan för att lyssna på luciafirandet :)
Madicken sjöng så vackert och hennes ögon tindrade så fint min lilla prinsessa är så stolt över dig :)

Galet kallt ute i dag håller på fixxa fint tills kenny anländer från skolan :)
Kenny hade fått Modo autofografer från en klass kompis :)
Han var så glad :)
Och Teckingar med glitter lim av en tjej som är kär i han ;)







"Jag önskar dig inte guld mitt barn, ej heller pengar o makt
Jag önskar dig modet att vara dig själv och stå för det du sagt
Jag önskar dig inte en stenfri väg men kraften att vägen gå
Jag önskar dig kärlek i rikliga mått och vänner att lita på"

 Du har kommit hit till oss
vårt älskade barn
det vackraste livet kan ge

Jorden slutar snurra
och tiden den står still
när du emot oss le

Värmen bor i din blick
Den kärlek du är
kan vi knappast förstå

Vi ska stötta dig och hjälpa
när du behöver oss
men aldrig nånsin styra
över dina val förstås

Vi önskar dig lycka i livet
och en framtid så ljus
en uppväxt präglad av kärlek
men också av lite bus

kenny
du givits till oss som lån
en fantastisk gåva av livet
vår evigt älskade son



 Vi älskar dig till stjärnorna och tillbaka vackra barn .

Kommentarer
Postat av: Ingela Gulliksson

Så fin text....

Postat av: Petra

Grattis Kenny i efskott:)kraaam

2010-12-14 @ 12:22:07
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback