- Light up




-  Klev upp innan tuppen satte mig i lugn och  ro med en chai latte  och mumsa clementin .
Tända ljus och en bra tidning innan jag väckte barnen .

 Rasta hundar skicka i väg kidsen till skolan innan Bambi vakna .
 Frukost för henne plocka undan och drog till stan med bästa Zandra .

Hade läkartid planerad  samt nagelsalongen .

Luncha på arenan .

Handla mat och lekte med Bambi på biblioteket i en och en halv timme innan vi åkte hem :)

Köpte en glas Buddha .

 Lånade Lassemaja böcker och 4 ljud böcker Lassemaja till barnen :)

Madicken  och kenny lyssnar på ena nu innan dom dunar in :).


  

Fin väst till kennys födelsedag .
Bamse tröja Bambi . Trä päron att ha naturgdis i typ :)

Childhood Lejan Bambi .

Everest täckisar kenny . Prinsess tyll kjol Madicken .




Nyfiken hund :)


 

Sunes Jul och Jul i Bullerbyn till Barnen . Och spiderman leksak kenny. Billabong väska .


 Nu ska jag njuta med massa godheter i soffan :) och  chilla .



LOve love lOve

Kommentarer
Postat av: Maria

Lite nyfiken, du har inget jobb?

2010-12-07 @ 21:34:00
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Maria : Jo jag har ett jobb :)

Mamma ledig och housewife :)

Bra betalt och massa kvalitets tid med barnen får man :)

Ovärderligt :)

Postat av: ......

Mammaledig från vadå? Knappast, Det heter Arbetslös och det tror väl fan att du är det

Bra betalt? Knappast pengar du betalar skatt på iaf din samhällsblodsugare

2010-12-08 @ 09:53:35
Postat av: vintageRetroPrinsessa



.... alias anonymys men du glömde visst ip nummret sorry ;).

Jo mammaledig duvet man får lön :)

betalar skatt med 33 procent precis som alla andra :)

Jag har cash så jag klarar mig dont ya worry :).



Kanske dags att skaffa sog ett arbeta själv ;).

Jag menar kostar ju att ligga på topp :)

2010-12-08 @ 10:19:44
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Zandra

2010-12-08 @ 18:39:44
Postat av: Zandra Schünemann

Mooohahahahahahaha att det alltid ska finnas små blodsugare !!! Min fina vän Jessica you are the best <3

2010-12-08 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback