- Merry x-mas




- Vet ni jag tror inte  vi människor är medvetna hur bra vi har det  ?
Jag menar vi firar jul med klappar god mat och en fin familj :) / släkt,
Vi har en varm säng att sova i tak över huvudet och friskt rent rinnande vatten .
Vi kan äta oss mätta vi kan tvätta våra kläder vi är inte ensamma .
jag tror bog inte riktigt alla  är medvetna om den lyx vi omger oss av saker som är självklara för oss är saker andra människor bara drömmer om .

Var nöjd med det ni har och ta tillvara på era liv på bästa möjliga sätt :)



Imorgon är det julafton och den ska firas med alla syskon min mamam och låtsas papap och mina fina barn och min fina man och alla våra djur :)
Underbart ,

Alla djur  har fått varsin julklapp hundarna har fått snarra i frm av grisknorrar :)
Vandrande pinnarna får salladsgott och fågeln frö stängerna katterna har jag köpt go mat till royal canin :)
och grädde :)
alla ska få sin beskärda del av julaftonen :)
Och känna sig uppskattade och älskade :).



 Dagen i dag har bestått av bak :)
Och gott vart det rullrån struvor mozart kulor och brända mandlar :).




Idag fick jag tjuvöppna en julklapp från zandra med doftwaxkaka från yankee candle i doften Kanel jul och Partylite ljus i juliga dofter :)
Även detta vackra kort fick jag .
Blir man inte rörd i hjärtat så säg :).

Den finaste  vännen man kan ha är du Zandra .

Ni vet när visa människor klickar direkt så var det mellan mig och zandra vi kompletterar varann så bra :)


  En liten sak från honey fick jag i går med denna tidning med film :) samt

Kaneldoftljus i plåtask :).



Till er alla från oss alla önskar vi en riktigt GOD JUL.

 


Kommentarer
Postat av: Erika- mamma till två små

God jul! hoppas ni får en riktigt bra dag! KRAMAR

Postat av: lolla

jag önskar dig en fortsatt härlig jul med dina kära

kram lolla

2010-12-24 @ 22:52:17
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback