- Mina vita drömmar




- Studsa upp med tuppen i dag .
Rasta hundar väckte kenny åt frulle :).

Gjorde frulle Bambi Madicken klädde Bambi .

Sen åkte jag kenny Med Zandra till stan med isabelle och vickan .

Trevig tur på stan  med lite ärenden och saker som skulle göras :).

Hann även med en fika och lunch på stan .
Och den stora  nyårs mats handlingen :)

 På nyår äter vi :

Förrät : Toast  med  caviar rödlök cream fraice .

Varm rätt : Gorgonzola späckad fläskfile som  e bacon lindad med kantarell grädd sås och  min goda potatisgratäng :)

Efterätt cheese cake och kaffe :)

Och en välkomst drink  som e hemlig än så länge :)

Vi Firar i Bjällsta hela familjen hos Zandra och CO.


  

Mössa  Kenny Undies me . Scarves Madicken .

Halsband armband Bambi , Body splash me.

Tighta jeans Madicken . Mus Madicken . Rattmuff honey .




Liten Kanin litet får  och en söt tovad julgran :)




Köks handduk med roser. Wax doft kaker . Yankee candle ljus och clean cotton doftpåse :)
Vart min påse från Himmlen runt hörnet :)




Giorgio Armani   Armani mani parfym för att fira in det nya året med :)
Doftar underbart me like it :).


Puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback