- stickan

Skål av Stig Lindberg, så snygg


- Stig lindberg en man att förundras av :)
Han var inte nådig med sin design.

Den här söta skålen vill jag ha .
Kan man ha till vad som helst.

Titta bara på den så fin den är :)


Berså DjupaTallrikar/Skålar.

En sån här har jag med vill ha 6 styckna.
Bara att ge sig i väg på jakt :)


####  BERSÅ stor skål nr, 24 av Stig Lindberg ####

SALT OCH PEPPARKAR , BERSÅ , STIG LINDBERG
Mattallrik Berså i nyskick


Kan man annat än att älska ???


Mycket godare är det oxå att äta på vackert porslin ;)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

TACK gulliga du !

va glad jag blir :D



å nä, man kan bara älska.

speciellt de rosa.. snassy

Postat av: lolla

morning

massa härliga tips du delar med digav

och kalas för din fina pojke har ni åxå haft

kramar i kylan

lolla

2010-12-14 @ 07:15:16
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Stigs design är tidlöst, har loppis fyndat spruckna skålar som jag ska göra julgrupper i :-D Kram å kärlek!

2010-12-14 @ 10:19:33
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback