- Around the cottonfields




- Vi kör en del 2 på shoppingen från i går
Norpade åt mig tvi vintage stories scarfsar från Kappahl.
En till mig och en till mini me Madicken .  ( Grymma virkade detaljer ).

  

stickade söta moccasiner med söta detaljer till mig och Madicken . ( Hennes ska vara i påskägget )
Vintage stories diadem Madicken . Massa söta strumpor , mamma kolla så ser du att jag hittade ett par blommiga ler. ) Blus med fina knappar Lindex .

  

Ask med plats för text . Pyssel hörnan . Dockplagg  till Bambis stora docka.



Dessa armband har jag bloggat om tidigare och jag har et eget själv.
Dessa är mot malaria och stödjer deras projekt.
Madicken fick ett i går och sen är det andra en present till en vän :).

  

Fina köks dukar den inne är i jel linne med fint monogram.  Monogram virkad spets örngott.
Ekologiskt påslakan cotton borås Kenny.

  

 Puma tränings väska .
Expriment sak till kennys påskägg. Handgjrort papper ekologisk liten bok. Smurf leksak.

  

Glas skål som jag gjorde blomm arrangemang till kenny med pärlhyacinter :)
Fin glas skål som jag ska ha godis i på födelsedagen . Silver skedar . Tvättkorg.



Dagens  fynd  :)

Till pyssel hörnan så djäkla nöjd.
Avis mamma :) ?





KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback