- Friday in my life




-  Klev upp 7.15 Barnen hade tagit fram frulle själv  :)
kenny hann tom och duscha innan skolan :)
 Och redan fem i åtta var dom på väg ( börjar halv nio ) Tar ca 2 min till skolan :)
Hann dom leka ute i snön innan dom börja :)

Åt sallad och potatisgratäng till frukist som jag gjorde sent i går kväll :)
 så damm gott :)

 Var hemma hos en kompis i går kväll  och catcha upp med zandra och Johnny m kids :)
 Tog bara med mig Bambi liten .
Fick ett fint gammalt litet runt bord som Bambi ska ha som rit / pyssel bord :)
sweet :)
Redan i morse var hon snabb och ville sitta rita :) mysigt.

Nyss åt jag en samla och ska plocka undan / tvätta :)
Sen får man se vad dagen  har att erbjuda.
Ska ev med en  kompis till stan :)

Käääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback